Intrebari frecvente

Cum pot comanda un buchet?

Puteti comanda direct de pe site-ul www.buchetedelicioase.ro alegand modelul si marimea dorita din sectiunea Magazin. De asemenea ne puteti contacta la numarul de telefon 0784040204 sau scriindu-ne un email la adresa comenzi@buchetedelicioase.ro.

Cu cat timp inainte pot comanda?

Comenzile pentru cadouri pot fi plasate cu cel putin 1-2 zile inainte de data livrarii dorite. In anumite situatii putem acomoda comenzi si in aceeasi zi insa va rugam sa ne contactati pentru astfel de solicitari. Pentru evenimente comenzile pot fi plasate si cu cateva luni inainte, sau cel putin 1-2 saptamani inainte, in functie de disponibilitate. 

Ce fructe contin buchetele?

In aranjamentele noastre folosim numai fructe proaspete precum ananas, pepene galben, struguri, portocale, capsuni, kiwi, mango, afine, mere, nectarine.

Pot personaliza aranjamentul?

Avem o varietate de aranjamente din fructe proaspete si fructe in ciocolata din care puteti alege. Puteti personaliza aranjamentul adaugand ursuleti din plus, baloane si felicitari, optiuni ce le veti gasi in procesul de finalizare a comenzii. Daca doriti un anume tip de fruct ce nu se regaseste in buchete ne puteti contacta si impreuna putem gasi cea mai buna varianta de aranjament.  

Pot alege/schimba ghiveciul?

Toate ghivecele si ambalajele sunt folosite special pentru a acomoda marimea si greutatea buchetelor dar si pentru a complementa aspectul lor. Daca aveti preferinta pentru un anumit tip de ghiveci puteti alege unul din sectiunea de produse complementare pentru un cost suplimentar. Ghivecele in care vin aranjamentele pot varia fata de cele prezentate pe site. 

Cum pot schimba comanda?

Se poate cere o schimbare a comenzii, insa trebuie sa ne anuntati cu cel putin o zi inainte de ziua in care aranjamentul trebuie realizat si livrat. Vom face tot ce ne sta in putinta sa acomodam cererile dumnavoastra, insa din momentul in care buchetul a plecat spre livrare sau a fost livrat nu mai avem posibilitatea de a modifica comanda.

Pot anula comanda?

Ne puteti contacta pentru anularea unei comenzi, cu cel putin 24h inainte de data livrarii.. Daca buchetul a plecat spre livrare sau a fost deja livrat, anularea nu mai este posibila.

Aranjamentele contin alune/fructe cu coaja lemnoasa, lapte?

Unele aranjamente contin migdale tocate si acestea se pot regasi in zona de preparare a buchetelor. Nu putem garanta ca un buchet nu va veni in contact cu acestea. De asemenea toate aranjamentele pot veni in contact cu produse ce contin lapte. Va recomandam sa va luati toate masurile de precautie in functie de alergiile cunoscute. 

Cat rezista  aranjamentele din fructe?

Recomandam ca aranjamentul din fructe sa fie consumat imediat ce l-ati primit. Daca acest lucru nu este posibil, pastrati buchetul in ambalajul original in frigider. Odata de ambalajul a fost desfacut, indepartati fructele de pe bete si puneti-le la frigider intr-un container inchis ermetic. 

Fructele contin conservanti?

Nu, fructele sunt naturale. Nu adaugam nici un fel de conservanti. 

Cum si unde se face livrarea?

Buchetele sunt livrate personal de membrii echipei noastre. Pentru a asigura prospetimea aranjamentelor, livrarea buchetelor cadou se face doar in Bucuresti. Pentru evenimente putem acomoda livrari si in alte localitati,  si va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii. 

Contactarea destinatarului?

Putem contacta destinatarul sa ne asiguram ca este la adresa pentru preluarea aranjamentului, insa recomandarea noastra este sa ne transmiteti comanda pentru livrare intr-o zi in care sunteti siguri ca destinatarul va fi la adresa indicata, si sa il anuntati ca va primi o livrare. 

Livrare la ora specifica?

Ne straduim sa acomodam toate cererile pentru livrare la o anumita ora, insa nu putem garanta livrarile la ora exacta. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili impreuna cel mai bun interval de livrare.

Pot ridica buchetul de la voi?

Bineinteles, aranjamentele pot fi ridicate de la sediul nostru situat pe strada Luncsoara, nr.5. 

Exista un cost suplimentar pentru livrare?

Costul livrarii aranjamentelor in Bucuresti este inclus in pretul buchetelor atunci cand comanda este mai mare de 150 ron.  Pentru comenzi mai mici de 150 ron, costul livrarii este de 10 ron. De asemenea cand adresa de livrare este situata in afara municipiului Bucuresti se adauga un cost de 10 ron, indiferent de valoarea comenzii. Aranjamentele pot fi ridicate de la sediul nostru fara un cost suplimentar. 

La pretul aranjamentului se adauga tva?

Nu, preturile afisate pe site sunt finale. Firma nu este platitoare de TVA.

Vreau buchete/candy bar/fresh bar pentru un eveniment, cum procedez?

Fiecare eveniment este unic, de aceea dorim sa aflam cat mai multe detalii legate de acest eveniment si cum va putem ajuta sa il transformam in unul memorabil. pentru inceput ne puteti trimite o cerere la adresa contact@buchetedelicioase.ro.

Oferiti carduri cadou?

Da, aveti posibilitatea de a achizitiona carduri cadou in valoare de 50 ron, 100 ron, sau 150 ron. Cardul cadou nu poate pastra o balanta pe el, suma trebuie folosita integral. 

Care sunt modalitatile de plata?

Comanda poate fi achitata online prin card bancar, prin transfer bancar (in baza facturii emise) sau in numerar la livrare.

Buchetul nu seamana cu cel din imagine

Apreciem interesul dumneavoastra in aranjamentele din fructe. Ne straduim ca produsele noastre pe site sa reflecte cat posibil realitatea. Culorile si imaginile pe care le vedeti pe site pot depinde de un numar de factori cum ar fi monitorul si setarile. De asemenea buchetele noastre sunt realizate manual si depindem de fructele pe care le achizitionam. Acestea pot diferi in functie de sezon si astfel nu putem garanta ca, culorile si alte aspecte ale aranjamentelor vor fi livrate exact ca in imaginea de pe site.

Va rugam sa ne contactati in cazul in care aveti o problem cu comanda dumneavoastra.